1 United Athle T-Shirt, Polo, Sweatshirt And Jacket 1
s
會員區 | Profile | Active Topics | Members | Private Message's | Search | FAQ
 All Forums
 Snooker.com.hk 《桌球論壇》
 波友吹水區
 ‘九龍灣開心桌球之友兼水仙會吹水post
 New Topic  Topic Locked  Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 999

92
中校級會員



Posts 1323

Posted - 19.12.2006 :  17:07:14  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger address92 Send 92 a Private Message
我身體好差的嗎.........你管我呀!


quote:
叫肥妹整你食啦! 死佬!! 在哂命!!!
quote:
麥記有冇雪梨雪耳湯ar? I feel throatache!

quote:
今晚我食麥記, 誰有興趣???

~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



最初發表人 92



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768

Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  17:07:23  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
無哂人咁架?? come on!!

~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

wizarddicky
初青會員

Hong Kong



Posts 342

Posted - 19.12.2006 :  17:07:23  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagewizarddicky  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresswizarddicky Send wizarddicky a Private Message
quote:
Rolex !

quote:
咁有冇調查港男要D乜既心態

quote:
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir



Originally posted by Jason0321



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



小朋友好簡單架ja.
我要cash囉~~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!
Go to Top of Page

carcar
中校級會員

France



Posts 1689

Posted - 19.12.2006 :  17:08:36  Show Profile Send carcar a Private Message
都好wor, 好耐無食M記~

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

最初發表人 david768

Go to Top of Page

No 9
初青會員

Hong Kong



Posts 454

Posted - 19.12.2006 :  17:08:58  Show Profile  Send %s1% an ICQ MessageNo 9  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressNo 9 Send No 9 a Private Message
我係一杯雪糕~~~好味~~~好Lam~~~好爆~~~
要爆人就搵我啦~~~

-----------------------------------

我係九師弟!我叫阿九!多多指教!
Go to Top of Page

calvinc
上校級會員

Hong Kong



Posts 3863

Posted - 19.12.2006 :  17:09:09  Show Profile Send calvinc a Private Message
各位师兄妹,小弟先下线喇,太多野要赶住做, 依家都好鬼累, 今晚见喇~ 祝各位吹水happy ~~~~~ 888~~

p.s. david 我唔食得热气野,你地食喇。
Go to Top of Page

Jason0321
初青會員



Posts 68

Posted - 19.12.2006 :  17:09:12  Show Profile Send Jason0321 a Private Message
我要黑卡就夠
quote:
quote:
Rolex !

quote:
咁有冇調查港男要D乜既心態

quote:
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir



Originally posted by Jason0321



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



小朋友好簡單架ja.
我要cash囉~~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!

Originally posted by wizarddicky

Go to Top of Page

92
中校級會員



Posts 1323

Posted - 19.12.2006 :  17:09:20  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger address92 Send 92 a Private Message
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768

Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  17:10:41  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
我要3個能實現的願望!! 哈哈!!
Go to Top of Page

Jason0321
初青會員



Posts 68

Posted - 19.12.2006 :  17:11:27  Show Profile Send Jason0321 a Private Message
點解仲係922嫁
Go to Top of Page

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 19.12.2006 :  17:11:36  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message
去灣仔, 分域碼頭果間M記, 有SEA VIEW , 巧正架, 不過好似收7:30~~

quote:
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



Originally posted by 92



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.
Go to Top of Page

calvinc
上校級會員

Hong Kong



Posts 3863

Posted - 19.12.2006 :  17:11:40  Show Profile Send calvinc a Private Message
quote:
我要黑卡就夠
quote:
quote:
Rolex !

quote:
咁有冇調查港男要D乜既心態

quote:
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir



Originally posted by Jason0321



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



小朋友好簡單架ja.
我要cash囉~~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!

Originally posted by wizarddicky



Originally posted by Jason0321



依家D黑卡唔难有呀!
Go to Top of Page

carcar
中校級會員

France



Posts 1689

Posted - 19.12.2006 :  17:11:52  Show Profile Send carcar a Private Message
92係唔係同肥妹去開?

quote:
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



最初發表人 92

Go to Top of Page

fishman88
初青會員

Hong Kong



Posts 82

Posted - 19.12.2006 :  17:12:08  Show Profile Send fishman88 a Private Message
Hello ! 各位!
聽晚有冇人去睇比賽架!?
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  17:12:33  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
多事!! 你又管我啦!!!
quote:
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



最初發表人 92



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

92
中校級會員



Posts 1323

Posted - 19.12.2006 :  17:13:22  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger address92 Send 92 a Private Message
David : 快D唔該晒arSir la!

quote:
去灣仔, 分域碼頭果間M記, 有SEA VIEW , 巧正架, 不過好似收7:30~~

quote:
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



Originally posted by 92



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir

Go to Top of Page

carcar
中校級會員

France



Posts 1689

Posted - 19.12.2006 :  17:13:30  Show Profile Send carcar a Private Message
好, 得閒約車匙去吹吹風先~

quote:
去灣仔, 分域碼頭果間M記, 有SEA VIEW , 巧正架, 不過好似收7:30~~

quote:
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



Originally posted by 92



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

最初發表人 arsir

Go to Top of Page

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 19.12.2006 :  17:13:46  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message
人地提你乍麻, 邊有管你呢.

quote:
多事!! 你又管我啦!!!
quote:
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



最初發表人 92



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  17:13:52  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
去開咩???? 92自已住! 不用去開x的!! 哈哈!
quote:
92係唔係同肥妹去開?

quote:
記得去果D有情侶seat位既麥記呀, 好feel好多架!

quote:
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



最初發表人 92



最初發表人 carcar



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

carcar
中校級會員

France



Posts 1689

Posted - 19.12.2006 :  17:14:43  Show Profile Send carcar a Private Message
聽晚有咩比賽睇?????

quote:
Hello ! 各位!
聽晚有冇人去睇比賽架!?

最初發表人 fishman88

Go to Top of Page
Page: of 999 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked  Printer Friendly
Jump To: