1 United Athle T-Shirt, Polo, Sweatshirt And Jacket 1
s
會員區 | Profile | Active Topics | Members | Private Message's | Search | FAQ
 All Forums
 Snooker.com.hk 《桌球論壇》
 波友吹水區
 ‘九龍灣開心桌球之友兼水仙會吹水post
 New Topic  Topic Locked  Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 999

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 19.12.2006 :  16:56:42  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
好補下架 !

quote:
HAHA唔係之不過Dicky係學生, 乜都唔識o架!

quote:
quote:
又溝仔??
quote:
dicky仔幾時教我打波~?

最初發表人 carcar



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



我邊有本事教人ar-_-??
carcar我諗我同你打lv ja~~~

david哥哥我點都唔夠你黎架啦~~
咁緊張做咩lor~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!

Originally posted by wizarddicky



Originally posted by 92



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真
Go to Top of Page

calvinc
上校級會員

Hong Kong



Posts 3863

Posted - 19.12.2006 :  16:56:42  Show Profile Send calvinc a Private Message
quote:
Meeting time la...........oops..........ohh.............

=======================
吹水時 q ^..^ p ... 認真時 q \ _ / p ...
發呆時 q - .. - p ... 符碌時 q 0 _ 0;p...
我係「活活」呀∼哈哈哈∼
=======================

Originally posted by WOODWOOD



my god ~~~~~~~~
Go to Top of Page

carcar
中校級會員

France



Posts 1689

Posted - 19.12.2006 :  16:56:47  Show Profile Send carcar a Private Message
arsir今晚到唔到呀~?
Go to Top of Page

Jason0321
初青會員



Posts 68

Posted - 19.12.2006 :  16:57:10  Show Profile Send Jason0321 a Private Message
不用客氣,我都係o向公司冇野做咪練下打字
quote:
Jason师兄 : 好多谢你入黎帮手吹水woo !!!

dicky 仔: 你都系,thank you very much ~~


Originally posted by calvinc

Go to Top of Page

WOODWOOD
上校級會員

Hong Kong

Posts 2021

Posted - 19.12.2006 :  16:57:13  Show Profile Send WOODWOOD a Private Message
咪住∼咪住∼係咁出,真係打爆到1000會唔會令個系統/標神有麻煩?
只係突然諗起哩∼

=======================
吹水時 q ^..^ p ... 認真時 q \ _ / p ...
發呆時 q - .. - p ... 符碌時 q 0 _ 0;p...
我係「活活」呀∼哈哈哈∼
=======================
Go to Top of Page

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 19.12.2006 :  16:57:46  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message
到都見唔倒你喇, 因為你果時應該走左lu~

quote:
arsir今晚到唔到呀~?

Originally posted by carcar



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.
Go to Top of Page

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 19.12.2006 :  16:57:57  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  16:58:49  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
所以只去大家最好去到999頁算啦!!! 請大家清楚知道!!!
quote:
咪住∼咪住∼係咁出,真係打爆到1000會唔會令個系統/標神有麻煩?
只係突然諗起哩∼

=======================
吹水時 q ^..^ p ... 認真時 q \ _ / p ...
發呆時 q - .. - p ... 符碌時 q 0 _ 0;p...
我係「活活」呀∼哈哈哈∼
=======================

最初發表人 WOODWOOD



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

wizarddicky
初青會員

Hong Kong



Posts 342

Posted - 19.12.2006 :  16:58:54  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagewizarddicky  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresswizarddicky Send wizarddicky a Private Message
quote:
同dicky仔打番個lv喇~~
quote:
我無, 咁我係唔係唔係女人~呵~

quote:
做女人一定要有個 lv ?

quote:
quote:
quote:
又溝仔??
quote:
dicky仔幾時教我打波~?

最初發表人 carcar



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



我邊有本事教人ar-_-??
carcar我諗我同你打lv ja~~~

david哥哥我點都唔夠你黎架啦~~
咁緊張做咩lor~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!

Originally posted by wizarddicky



打 LV??? 名牌子呀~~~~~~~~

Originally posted by calvinc



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

最初發表人 arsir



Originally posted by carcar



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir



arsir都係評我同carcar打lv...
咁仲唔教下我波>m< ~~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!
Go to Top of Page

carcar
中校級會員

France



Posts 1689

Posted - 19.12.2006 :  16:59:24  Show Profile Send carcar a Private Message
咁夜~~~~~~~~~~~~

quote:
到都見唔倒你喇, 因為你果時應該走左lu~

quote:
arsir今晚到唔到呀~?

Originally posted by carcar



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

最初發表人 arsir

Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  16:59:51  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
今晚我食麥記, 誰有興趣???

~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 19.12.2006 :  16:59:57  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  17:01:08  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
加油! 努力!

jk: 你在那??


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

92
中校級會員



Posts 1323

Posted - 19.12.2006 :  17:03:01  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger address92 Send 92 a Private Message
麥記有冇雪梨雪耳湯ar? I feel throatache!

quote:
今晚我食麥記, 誰有興趣???

~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768

Go to Top of Page

Jason0321
初青會員



Posts 68

Posted - 19.12.2006 :  17:03:04  Show Profile Send Jason0321 a Private Message
咁有冇調查港男要D乜既心態

quote:
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir

Go to Top of Page

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 19.12.2006 :  17:03:14  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
如果只得 Gucci 呢 ?

quote:
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真
Go to Top of Page

carcar
中校級會員

France



Posts 1689

Posted - 19.12.2006 :  17:04:07  Show Profile Send carcar a Private Message
nike得唔得, 本人比較鐘意nike既野~~~

quote:
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

最初發表人 arsir

Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  17:04:34  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
叫肥妹整你食啦! 死佬!! 在哂命!!!
quote:
麥記有冇雪梨雪耳湯ar? I feel throatache!

quote:
今晚我食麥記, 誰有興趣???

~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



最初發表人 92



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 19.12.2006 :  17:05:53  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
再問一次, 誰人食麥記??

ps: 車路士, 你食嗎???


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 19.12.2006 :  17:06:00  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
Rolex !

quote:
咁有冇調查港男要D乜既心態

quote:
早排有個調查, 話港女既心態, 係一定要有個 LV 係身先得~

quote:
LV 男女皆可 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



呢個係簽名檔
啱咪一齊玩囉, 唔啱既咪唔一齊玩囉, 就係咁簡單.

Originally posted by arsir



Originally posted by Jason0321



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真
Go to Top of Page
Page: of 999 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked  Printer Friendly
Jump To: