1 United Athle T-Shirt, Polo, Sweatshirt And Jacket 1
s
會員區 | Profile | Active Topics | Members | Private Message's | Search | FAQ
 All Forums
 Snooker.com.hk 《桌球論壇》
 波友吹水區
 ‘九龍灣開心桌球之友兼水仙會吹水post
 New Topic  Topic Locked  Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 999

92
中校級會員



Posts 1323

Posted - 18.12.2006 :  10:56:59  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger address92 Send 92 a Private Message
正字................唔係咁O岩我
Go to Top of Page

calvinc
上校級會員

Hong Kong



Posts 3863

Posted - 18.12.2006 :  10:57:30  Show Profile Send calvinc a Private Message
无呀,唔劲呀。。。。。都系好彩遮。。。
Go to Top of Page

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 18.12.2006 :  10:58:12  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
無線節目 - 最緊要正字

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Edited by - bapechun on 18.12.2006 10:58:51
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 18.12.2006 :  11:01:34  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
92: 冷靜d!! 我意思是一齊練波呢!!!
ps: 9局5勝?? 費時又ko你啦!!! 一是下次讓你分啦! 哈哈!! 激q死你!!!


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

calvinc
上校級會員

Hong Kong



Posts 3863

Posted - 18.12.2006 :  11:05:16  Show Profile Send calvinc a Private Message
HI~ 呀sir 大师兄 and 92师兄早晨。

92师兄你今日放假?甘咪出去同呀fat dav 打下波lor,
Go to Top of Page

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 18.12.2006 :  11:09:31  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
我好耐都無向 Calvin 學野, 下次要向你指教下先 !

-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 18.12.2006 :  11:13:14  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
我今日會到旺角會練波啊!!!
quote:
HI~ 呀sir 大师兄 and 92师兄早晨。

92师兄你今日放假?甘咪出去同呀fat dav 打下波lor,

最初發表人 calvinc



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 18.12.2006 :  11:14:45  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
大王92: 唔怕啦你, 你有黃金甲!! 哈哈!!!!! 打不死!!!

quote:
正字................唔係咁O岩我

最初發表人 92



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

calvinc
上校級會員

Hong Kong



Posts 3863

Posted - 18.12.2006 :  11:16:40  Show Profile Send calvinc a Private Message
HI~俊哥仔,大家研究下喇,话时话我地真系好耐无玩过woo。
我前日都记得你话16或者17号出黎打波,以为你会去主场添,点知又见唔到你呀。 你schedule 几时可以出黎呀?
Go to Top of Page

wizarddicky
初青會員

Hong Kong



Posts 342

Posted - 18.12.2006 :  11:18:01  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagewizarddicky  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresswizarddicky Send wizarddicky a Private Message
quote:
我都是搞了你5板之麻!! 哈哈!!! 死未!!!!
quote:
我昨日寫了兩個正字! 慘~

最初發表人 92



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768




我都比俊哥仔夾硬搞左我半個正字T^T....呃細佬既你地~~
不過大大聲既david哥哥都未曾破我金剛不壞身...呵呵呵~_^

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 18.12.2006 :  11:19:35  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
calvinc: 俊哥仔會星期五出來睇我比輝輝會長爆!!!
quote:
HI~俊哥仔,大家研究下喇,话时话我地真系好耐无玩过woo。
我前日都记得你话16或者17号出黎打波,以为你会去主场添,点知又见唔到你呀。 你schedule 几时可以出黎呀?


最初發表人 calvinc



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

92
中校級會員



Posts 1323

Posted - 18.12.2006 :  11:19:44  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger address92 Send 92 a Private Message
讓我分,咩意思呢.............
你係米short 左?
quote:
92: 冷靜d!! 我意思是一齊練波呢!!!
ps: 9局5勝?? 費時又ko你啦!!! 一是下次讓你分啦! 哈哈!! 激q死你!!!


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768

Go to Top of Page

wizarddicky
初青會員

Hong Kong



Posts 342

Posted - 18.12.2006 :  11:21:05  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagewizarddicky  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresswizarddicky Send wizarddicky a Private Message
我下次要同david哥哥打lv><
比個機會你爆我啦~_^

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 18.12.2006 :  11:21:22  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
dicky仔: 見你細路仔, 費時出手傷你!! 我只要唔輸比92, 已叫贏啦! 激q死佢!!!

~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 18.12.2006 :  11:22:07  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
尋日諗住同肥 Dav 下波, 見佢對住輝輝, 費時佢俾人請食旦, 點知我就同 92 朋友同 Dicky 仔打好多

我 22 號會上去 MK Club, 到時同你打 !

quote:
HI~俊哥仔,大家研究下喇,话时话我地真系好耐无玩过woo。
我前日都记得你话16或者17号出黎打波,以为你会去主场添,点知又见唔到你呀。 你schedule 几时可以出黎呀?


Originally posted by calvinc



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真
Go to Top of Page

bapechun
少校級會員

Hong Kong



Posts 873

Posted - 18.12.2006 :  11:23:29  Show Profile  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressbapechun Send bapechun a Private Message
Win 大左 ..............

quote:
讓我分,咩意思呢.............
你係米short 左?
quote:
92: 冷靜d!! 我意思是一齊練波呢!!!
ps: 9局5勝?? 費時又ko你啦!!! 一是下次讓你分啦! 哈哈!! 激q死你!!!


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



Originally posted by 92



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真
Go to Top of Page

calvinc
上校級會員

Hong Kong



Posts 3863

Posted - 18.12.2006 :  11:23:39  Show Profile Send calvinc a Private Message
HI~ dicky仔,几时同我打下呀?俾人搞左半個正字就算交学费lor,哈哈~

Go to Top of Page

wizarddicky
初青會員

Hong Kong



Posts 342

Posted - 18.12.2006 :  11:24:41  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagewizarddicky  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresswizarddicky Send wizarddicky a Private Message
quote:
dicky仔: 見你細路仔, 費時出手傷你!! 我只要唔輸比92, 已叫贏啦! 激q死佢!!!

~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



車..其實我既實力在92之上~_^
你唔可以將目光集中晒係佢身上先得架~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!
Go to Top of Page

david768
上校級會員

Hong Kong



Posts 4837

Posted - 18.12.2006 :  11:25:19  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagedavid768  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressdavid768 Send david768 a Private Message
92: 唔讓你分, 我怕好快玩完喎!!! 唔想你又打到紅波便投降!! 哈哈!!!! 姜夠你就來!!
quote:
讓我分,咩意思呢.............
你係米short 左?
quote:
92: 冷靜d!! 我意思是一齊練波呢!!!
ps: 9局5勝?? 費時又ko你啦!!! 一是下次讓你分啦! 哈哈!! 激q死你!!!


~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~

Originally posted by david768



最初發表人 92



~~ 咩啊! 輸緊架?? 夠姜你就來!! 我是5班腩!! ~~
Go to Top of Page

wizarddicky
初青會員

Hong Kong



Posts 342

Posted - 18.12.2006 :  11:26:45  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagewizarddicky  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresswizarddicky Send wizarddicky a Private Message
quote:
尋日諗住同肥 Dav 下波, 見佢對住輝輝, 費時佢俾人請食旦, 點知我就同 92 朋友同 Dicky 仔打好多

我 22 號會上去 MK Club, 到時同你打 !

quote:
HI~俊哥仔,大家研究下喇,话时话我地真系好耐无玩过woo。
我前日都记得你话16或者17号出黎打波,以为你会去主场添,点知又见唔到你呀。 你schedule 几时可以出黎呀?


Originally posted by calvinc



-----------------
重新開始學打波
唔入波 <> 唔認真

Originally posted by bapechun



好開心可以同俊哥仔打波><
以我呢d屎波都同俊哥仔打lv...岩岩開波真係有d驚驚~~

------------------------------
Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely _| ̄|○ !!!
orz !!!!

朕乃一度波王!!!!!!
Go to Top of Page
Page: of 999 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked  Printer Friendly
Jump To: